pondělí 25. dubna 2016

Nejlepší vynálezy

Nebudu tady psát o tom, jak se lidstvo pohnulo dál díky vynálezu kola, wolframového vlákna nebo leteckého paliva. KDEPAK!!! Mě jde o mnohem přízemnější záležitosti, které nám zpříjemňují život nebo nám působí drobné radosti.


Propiska

No vážně, kdo z vás si dokáže svůj život představit bez téhle malé věcičky. Stačí cvak a je to, můžete psát. A ten výběr tvarů a barev. A pozor! Gumovatelná propiska, to je něco nepřekonatelnýho. Já osobně si nedokážu představit, že bych neměla hrnek plnej tužek a propisek.


Houpačka

Každý si řekne, že je to naprostá blbost, ale na chvilku relaxu s knížkou na houpačce, nic nemá. Ta pohoda a uklidňující houpání. Miluju to! Pamatujte si, že v jednoduchosti je krása. A co je jednodušší než houpačka?


Zdroj: http://www.nabytek-ponistova.cz/obrazky/velky_1337722649-houpaci-lavice-houpacka-avanti-z-teaku.jpg


Náplasti na puchýře

Nevím, jak vy, ale pro mě jsou nový boty nejen radost, ale i utrpení. Moje paty je nesnesou a hned se sedřou. Nějakou dobu jsem trpěla jako zvíře, ale pak jsem narazila na zázračné náplasti, určené na puchýře a musím říct, že po třech dnech mám klid. Ten, kdo je vynalezl, by měl dostat Nobelovku.


Knihtisk

Blahoslaven budiž Gutenberg! Díky Johannovi si dnes můžeme užívat masově vyráběné papírové skvosty. Moje knihovna by mohla vyprávět. Vůně nových knih se mísí s vůní starých knih. Páni, to byl vynález.
 Když se nad tím zamyslím, tak tohle je spíš věc, která nás posunula o několik světelných let kupředu, ale já to beru jako něco, co mi neuvěřitelně zpříjemňuje můj knihomolský život, plný knih za relativně slušnou cenu.


Bublifuk

Existuje něco báječnějšího, než ta největší bublina, kterou dokážete vyfouknout?  A pak, když dopadne na zem a nepraskne. Hračka pro děti, která je jako dělaná i pro velký. No a můj pes taky miluje bubliny. A pak jsou tady ještě ty odolný bubliny z jaru, který přežijou skoro všechno. Ach!


Zdroj: http://media.investicniweb.cz/photos/2013/11/18/67-27168-bubliny-ilustracni-foto.jpg


Černý humor

No vážně, je něco lepšího, než takovej lehce morbidní fórek, z kterýho se válíte po zemi. Ano, jsou tady tací, co jsou natolik úzkoprsí, že je tyhle vtípky morálně urážejí, ale co? Sranda musí být! A není nic lepšího, než se od srdce zasmát tak, že vám tečou slzy a bolí vás břicho.


Izolepa

Vynález všech vynálezů. Existuje vůbec něco, co by izolepa nespravila? A k tomu ten zvuk, když se táhne. Úplně vám z toho jdou uši do kornoutku. A ty možnosti. Průsvitná, matná, barevná, se vzorem, úzká, široká, kobercová, normální. (zvrácená, myslím já)
  

Kávovar

Pro milovníky dobrýho kafe nutnost. Protože ty rozpustný cmrndy se nedají počítat. No a pro ty, co nemají kávovar je tu mocca press. Ten mám taky moc ráda. Dobrý mletý kafe se dá sehnat a pak už stačí napěchovat mocca press a jedete. Nebo spíš ta pára. Ale asi je nám to všem jasný, ne?
Českej turek je stejnej ne-li větší hřích, než když přijdete do kavárny a objednáte si „piccolo.“


Zdroj: http://www.splendidtable.org/sites/default/files/styles/w1200/public/Moka_pot.jpg?itok=39eQZXbj


Višně v hořký čokoládě

Na světě je jen minimum věcí, pro který stojí za to umřít. A tohle mezi ně rozhodně patří. Není nic lepšího a úžasnějšího, než višně v čokoládě (ale pozor, vždycky musí být hořká, jinak to ani nemá cenu). Totální rozkoš v puse.


Sušená rajčata

Dlouhou dobu jsem se jim vyhýbala, ale nakonec jsem je zkusila a podlehla jim. A tím bych asi ukončila výčet těch největších vynálezů světa. 




Žádné komentáře:

Okomentovat