pondělí 4. dubna 2016

Nemůžu si zvyknout

Poslední dobou narážím na věci, na který si ne a ne zvyknout.

Asi nejvýraznějším rušivým elementem je pro mě změna času, ano vím, že je to jenom hodina, ale i ta je znát. Nemyslím tím večer, ale ráno. Každé ráno, když vstávám, tak uroním ospalou slzu za ztracenou hoďku spánku.

Moje vnitřní hodiny jsou úplně pošahaný. Ve tři mi hlásí, že je nejmíň pět a v pět, že jsou tři. Asi si budu muset pořídit nové baterky. Je asi jasný, že to není švýcarská kvalita.


Moje tělo je tak zmatený, že se zmítá mezi naprostou vyčerpaností a stavama extrémní vytrvalosti.

Zároveň s tím si pořád zvykám na to, že už tu není Leonard Nimoy. Je to takový divný. Jako kdyby najednou vyhaslo Slunce. Prostě nepředstavitelné.

Zdroj: http://www.tovima.gr/files/1/2015/spock-star-trek-1273094104.jpg

No a k Leonardovi se postupně přidali Alan Rickman a Boris Hybner.

Je to prostě DIVNÝ.

Ale abych nebyla jen negativní. Je tu ještě jedna věc, na kterou si nemůžu zvyknou, ale přitom mě hrozně baví. Koncert Rolling Stones na Kubě. No vážně je to nářez. Kuba a dekadentní rock´n´roll. Hoo hooooo!!!


Zdroj: http://www.monstermusic.cz/wp-content/uploads/2016/02/the-rolling-stones-0.jpg

Jen mi je líto těch starejch Kubánců, co dostávali kusé informace o Stoneovském rauši a teď před nimi řádili chlápci, který budou za chvilku nosit pleny.

Už žádnej sjetej Keith Richards, co se mazlí se strunama (ne, že by se teď nemazlil, ale je to jiný). Teď před nimi byl střízlivej dědek s bílou hřívou.

Zdroj: http://www.billboard.com/files/styles/article_main_image/public/media/keith-richards-of-the-rolling-stones-2015-billboard-650.jpg

V konečný fázi na tohle všechno existuje jeden zaručenej recept. Pořádný, silný, velký kafe.






Žádné komentáře:

Okomentovat