neděle 2. prosince 2018

Oxford objektivem Šílené Intelektuálky

Temží už proteklo opravdu hodně vody od chvíle, co jsem se vrátila do zemí království Českého. Přesto z mého malého dobrodružství vznikla spousta fotek a tak jsem si řekla, že se s vámi o část z nich podělím.

Tak pojďte, vrátíme se na pár prchavých okamžiků do magického Oxfordu.


Muzeum bylo epický.

E.coli na špunt!

Přijdu si jako suchar, když si dávám tužky do hrnečku. Tohle je mnohem stylovější...hamletovější!


Shadowfie...chtěly jsme to jinak!

Příroda si cestu vždycky najde!

Pohled do okna. Šmíring cizí knihovny. 

Bylo to tam šíleně skvělý!

Fotek proti sluníčku není nikdy dost!

Artovka se sluníčkem.

Dobře....tahle je poslední, slibuju!

Artovek taky není nikdy dost!
Jako Alenka v říši divů.
Moje šílená maličkost na jedné z místních kolejí. Jen si už nepamatuju, která to byla. 

Protože i samolepky jsou pouliční umění.

Ano, přiznávám se...mám slabost pro platany!
Divočina jen kousek od ruchu civilizace.
Co ten toho už musel vidět?
A úplně nakonec "ten" strom!

2 komentáře:

  1. krasa, zavidim to videt na vlastni oci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to nádherný...sama jsem nevěřila vlastním očím, když jsem tam byla....dokonalej podzim :)

      Vymazat