pondělí 13. června 2016

BOUŘKA

Ano, já vím. Jsem hrozná, úchylná, zvrácená a zavrženíhodná, ale já prostě miluju BOUŘKY.


Zdroj:http://1gr.cz/fotky/lidovky/09/053/lnorg/PKS2b3c10_Bourka.JPG


Tu magii okamžiku. Vůni vody ve vzduchu. To jiskření.

Tančící blesky na nebi. A pak najednou uhodí „PRÁSK“ a zem se otřese, tak mocně, že mi duní i hrudník.  Kůže mi elektrizuje stejně jako okolní vzduch. Najednou se mě zmocní nepopsatelné vzrušení. Poťouchlost. Divokost. To skryté nebezpečí, které vás o to víc láká.


Zdroj: http://www.stoplusjednicka.cz/sites/default/files/clanky/2014/07/bourka.jpg


Miluju to! Fascinuje mě to! Ten příslib dobrodružství. Ta úžasná atmosféra. To očekávání.

A k tomu ten úžasný odborný název COMULONIMBUS! No není to úžasný?! JE!!!

Bouřka je naprosto dokonalá a nepřekonatelná událost. Vždyť i ty největší věci se dějou za doprovodu hromů a blesků. Nevěříte?

Viktor Frankenstein oživil svou Bytost během silné bouře.

Pan Darcy vyznal svou lásku Elizabeth Bennetové v dešti.

A je tu dokonce muzikál, kterej se jmenuje Zpívání v dešti.

Už mi věříte? Hmm?


Zdroj: http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/426188fecf347dfe333229a687a0e4fc


Miluju, když mi kapky deště padají na kůži. Během posledních dvou týdnů jsem třikrát zmokla a přiznám se, že jsem si to dvakrát až dekadentně užívala a vychutnávala každým milimetrem mojí natěšené a dychtivé kůže. Každým smyslem jsem vnímala tu nepopsatelnou pohodu a krásu. Nadšená z toho, že prší, hřmí, že létají blesky!

Jsem divná? Asi jo, ale já to prostě zbožňuju. Nepleťte si to ale s monzunovým deštěm, tomu zase tak moc nefandím.


Photo by UŠÍ


Představte si okamžik, kdy venku leje jako z konve. Už jste si to představili? Není nic lepšího, než si v takovou chvíli zalézt do postele a vychutnávat si prchavé okamžiky s vaším oblíbeným filmem nebo knížkou.

A kromě toho miluju i ty malé modroučké bouřky, co kvetou na louce.


Photo by UŠI


Bouřka! Elektrizující a naprosto dokonalá! 




Žádné komentáře:

Okomentovat