čtvrtek 9. června 2016

DESET KNIŽNÍCH DNÍ "DEN 9... 2 ŽÁNRY"

Na první pohled se to zdálo složité, téměř nemožné, ale nakonec se ukázalo, že je to vlastně úplně jednoduché. V tomhle mám naprosto jasno, vím, co mám ráda.


Zdroj: http://i.huffpost.com/gen/1976688/images/o-BOOK-COFFEE-facebook.jpg



DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost




Zdroj: http://califia.us/IVCLit110/odetectives.jpg




DETEKTIVKY

Agatha Christie to je ta autorka, je ta chvíle, kdy jsem do toho spadla a od té doby jsem nadšená fanynka detektivek. Baví mě hádat, kdo je vrah a pak najednou, hle je to on! To je bomba! Robert Galbraith, Lars Kepler, Alan Bradley, Jennifer Lee Carell, Arthur Conan Doyle …










Zdroj: http://www.thedailyindia.in/wp-content/
uploads/2015/09/red-dragon-on-a-cliff.jpg

FANTASY

Miluju to. Draky, mýtické bytosti a  bájná zvířata. Svět plný možností a fantazie. Úžasných postav, kouzel a záhad. Všechno je možné. Jo to je moje!!! Michael Scott, Sabaa Tahirová, G. R. R. Martin, Rebecca Fitzpatricková …








DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost

. . .


Žádné komentáře:

Okomentovat