úterý 7. června 2016

DESET KNIŽNÍCH DNÍ "DEN 7... 4 KNIŽNÍ HRDINOVÉ"

Určitě se shodneme na tom, že když vám není hlavní hrdina sympatický a není na něm nic, s čím byste se mohli ztotožnit, tak se ta knížka čte dost špatně. Pak jsou chvíle, kdy je sice hlavní postava na prd, ale je tu vedlejší postavička, na kterou se těšíte každou další stránku víc a víc. 


Zdroj: http://georgicsproject.com/wp-content/uploads/2015/04/Yellow-flowers-on-the-old-book.jpg

Ale tohle není o těch hrozných postavách, ale o těch úžasných hrdinech, se kterými žijete, usínáte a probouzíte se.



DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost



1) Harry Potter
Zdroj: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/
archive/02858/Harry-Potter_2858356b.jpg

Kdybych nedala Harryho na první místo, tak by to byl hřích. Harry byl mým společníkem dlouhé roky. Čekala jsem jako na trní na vydání posledních dvou dílů a i dlouho poté, co vyšla Relikvie smrti, jsem se k němu vracela a dodnes se k němu vracím s láskou malého dítěte. Harry je přesně ten typ literárního hrdiny, který roste s vámi  (pokud máte to štěstí a začnete ho číst jako děti).






Zdroj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/
736x/18/1c/1b/181c1b3d609174000fad8b9d311df057.jpg

2) Scarlett O´Harová Butlerová

Miluju tuhle hrdinku. Jih proti Severu a pak pokračování Scarlett jsem zhltla jedním dechem. Byla jsem jí posedlá. Pořád jsem myslela na to, jak to s ní bude a zda se k ní Rhett Butler vrátí. Příběh jejich lásky byl příběhem, který jsem milovala už jako malá, když jsem poprvé viděla minisérii Scarlett s Joanne Whallye a Timothy Daltonem. Scarlett je úžasná ženská hrdinka, která uspěje v nekompromisním světe mužů a nakonec najde i svou životní lásku. Lásku, která je plná nedorozumění a tvrdohlavosti obou hlavních postav. Prostě nádherný příběh s úžasnou hrdinkou, kdy se z rozmazlené holky stane zodpovědná a úspěšná žena.





Zdroj: http://icachondeo.com/wp-content/uploads/
2013/11/el-m%C3%A9dico.jpg
3) Robert Cole jinak známý jako Jišaj Ben Benjamin

Hlavní hrdina románu Ranhojič (kdo z vás ho nečetl, tak to napravte. Stojí za to,) je Angličan Robert Cole. Byl mým nejlepším přítelem v době, kdy jsem byla úplně sama a já se k němu vracela a pak nastala ta hrozná chvíle, kdy už mi zbývalo pouhých sto stran a najednou byl konec. Ale Jišaj Ben Benjamin je jednou z mých nejoblíbenějších postav. Zažila jsem jeho dětství, jeho touhu stát se lékařem a také narození jeho dětí a opětovný návrat do Anglie.








4) Cormoran Strike


Ano já vím, ale nemůžu si pomoct. Je úžasnej, báječnej a nejlepší. Prostě detektiv,  jak má být. Takže tak.










DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost

. . .

Žádné komentáře:

Okomentovat