neděle 5. června 2016

DESET KNIŽNÍCH DNÍ "DEN 5... 6 OBLÍBENÝCH AUTORŮ"

Tohle je trochu náročnější, protože jich mám mnohem víc, ale nakonec jsem to zredukovala na požadovaných šest. Ale byla to neuvěřitelná dřina. Takže to berte jako lehký výtažek z toho, co mě baví a kdo mě jako čtenáře dokázal zaujmout.


Zdroj: http://marketingland.com/wp-content/ml-loads/2014/08/books-library-legal-ss-1920.jpg


DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost



Zdroj: https://static.guim.co.uk/sys-images/
Guardian/Pix/pictures/2015/4/27/
1430140140647/Agatha-Christie-surrounde-009.jpg

1) Agatha Christie

Královna detektivek mě dostala hned první knížkou, kterou jsem od ní četla (byla to Smrt na Nilu) a od té doby jsem jí věrná a vesele rozšiřuji svou sbírku jejích knih. Přestože nejslavnější jsou Hercule Poirot (u nás doma přezdívaný jako Čumáček) a slečna Marplová, tak já mám nejraději Tommyho a Pentličku, které skoro nikdo nezná a to je velká škoda. Mají to být alter ega samotné Agathy  a jejího prvního muže Archibalda Christie. A kromě úžasně propracovaného díla měla i sama autorka docela zajímavý a pestrý život, hodný románového příběhu.



Zdroj: http://www.dn.se/Images/image/26/97/957746.jpg
2) Markus Zusak

Tenhle Australan si mě získal hned první knížkou, kterou jsem si od něj pořídila a dodnes je jednou z mých nejoblíbenějších. Řeč je o tolikrát omílané a opěvované Zlodějce knih. Tak mě tak napadá, že bych si jí měla zase přečíst. Kromě toho už v češtině vyšel Posel, Roky pod psa, Smečka rváčů a na konci června vyjde třetí a poslední díl ze třídílné série Bratří Wolfů Když psi pláčou.





Zdroj: http://sev.h-cdn.co/assets/16/04/
980x490/landscape-1453741379-
gettyimages-469058410.jpg

3) J. K. Rowling / Robert Galbraith

Co k tomu dodat? Začala jsem díky ní číst. Jako malé mi dala kouzelný svět Harryho Pottera a teď si užívám s Cormoranem Strikem. Ona je prostě spisovatelka s velkým S.






Zdroj: http://www.orderofbooks.com/wp-content/
uploads/2013/07/Michael-Scott.jpg


4) Michael Scott

Před mnoha a mnoha lety jsem náhodou narazila na jeho Alchymistu a díky tomu se mi otevřel úžasný svět plný skvělých postav a úžasných vůní. Od té doby je Scott jeden z mých nejoblíbenějších autorů. A přiznám se, že Třináct relikvií bylo naprosto omračujících a už dlouhé roky nevyšlo jejich pokračování. Chjo! A jako perlička na dně je tu fakt, že jeden z 11 příběhů o Doctorovi Who v 11 Příbězích 11 Doktorů, napsal jeden z nich právě Michael Scott.



Zdroj: http://www.noahgordon.com/
images/ngordon12.jpg




5) Noah Gordon

Na Noaha jsem narazila před dvěma lety a všechno to začalo cestou do Persie s jedním Ranhojičem, no a pak to o pár měsíců později navázalo na Tajemný diamant. Noah je prostě třída!!!









Zdroj: http://jenniferhunter
727.weebly.com/uploads/
1/8/7/7/18776326/
4868479.jpg




6) Mary Shelley

Její Frankenstein je moje osudová knížka a ona sama o sobě byla osudovou ženou romantika Percy Bysshe Shelleye. Její život byl jako vymyšlený děj z romantické knihy. Miluju jí!!!











DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost


. . .






Žádné komentáře:

Okomentovat