středa 8. června 2016

DESET KNIŽNÍCH DNÍ "DEN 8... 3 CITÁTY"

V každé knížce, kterou přečtu, si něco najdu. Dokonce jsem si kvůli tomu pořídila speciální tardisově modrej krásnej bloček, do kterýho si všechno, co se mi líbí, nebo co mě zaujme, zapisuju. 

Citáty, ale i postřehy nebo poznámky jednotlivých postav. Nebo jen blbinky, které mi v hlavě vyvolávají naprosto šílené asociace.

Zdroj: http://humanepursuits.com/wp-content/uploads/2014/06/FreeGreatPicture.com-31480-old-books-and-roses.jpg

Vybrala jsem nakonec tři citáty. Jsou úžasný, ale mé nejoblíbenější nejsou. Přesto si našly cestu do mého bločku a teď  i sem.



DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost









„Někdy je láska odměnou sama o sobě a snaha udělat z ní něco víc znamená jí zabíjet.“ Taylor Stevensonová – Neviňátko













„Všichni mladí se domnívají, že jsou nepochopeni. Je to nemoc mládí, všední a stará jako svět.“ Marlene Dietrich – To jsem já













„Nic nemožného se nemohlo stát, a proto nemožné musí být možné, třebaže všechno nasvědčuje opaku.“ 
Agatha Christie - Vražda v Orient-Expressu 











DESET KNIŽNÍCH DNÍ

DEN 1: Deset skvělých knih
DEN 2: Devět plánovaných knih
DEN 3: Osm obálek
DEN 4: Sedm filmových verzí
DEN 5: Šest oblíbených autorů
DEN 6: Pět emocí
DEN 7: Čtyři knižní hrdinové
DEN 8: Tři citáty
DEN 9: Dva žánry
DEN 10: Jedna schopnost

. . .



2 komentáře:

  1. Moc pěkné citáty. Všechny tři slyším prvně, obzvlášť ten druhý mě zaujal.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Říkala jsem si, že by to chtělo něco jiného, než latinu a tak jsem sáhla do bločku a našla tam tyhle nádhery. :)

      Vymazat