středa 29. června 2016

My Art "part. one" My Art... My Heart… My World…

Dneska mě přemohla povznesená poetická nálada a konečně jsem si sedla k fotkám, co si fotím jen tak pro radost. Tady je ochutnávka pěti krasavic. A protože mi u toho hraje In The Mood, tak jsem to všechno hodila do černobílé.


Pražské snění

Na Újezdě je malé kouzelné Vetešnictví, kde se dají najít neuvěřitelný poklady. Od obrovskýho loďáku na mrtvolu až po staré zaprášené známky. No a já tam chodila a slintala u výlohy na tohohle fešáka a v duchu se viděla, jak s ním fotím svět kolem sebe a přitom zaznamenávám příběhy, které se staly nebo by se mohly stát.






Dva jsou víc než jeden

Na podzim je venku tak krásně, že bych mohla jen courat po okolí a fotit, co si příroda pro mě přichystala. Jedno ráno na mě na terase čekali tihle dva. Moc se mi líbilo, že jsou dva a jsou spolu.





Chlumský poklad

Pracovně jsem se dostala do Chlumu Svaté Máří, přímo do poutního místa a byla jsem jedna zmála, kterým se otevřely, jedny z těch tajemných dveří, za kterými jsou schované poklady, na které všichni zapomněli a dnes na ně sedá jen prach.





La vie en rose

Miluju růže…a téhle růži vykvete vždy jen jeden květ,  který voní tak krásně, že k němu chodím a snažím se načichat se té vůně tak moc, aby mi to stačilo do příštího roku, než zase vykvete. Je to malý poklad ve velké zahradě.





Nostalgie


Jeden víkend, v jedné vesničce a tam stál všem na očích krásný šicí stroj. 







Žádné komentáře:

Okomentovat